• حداد لمدة أسبوع علي أرواح ضحايا أحداث بورسعيد الدامية

اتصالات بجدارة تتربع علي عرش الحملات الاعلانية لرمضان 2010!!!

الأربعاء، أغسطس 25، 2010

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

نجحت شركة اتصالات المصرية في التربع علي عرش الحملات الاعلانية و الدعائية لشهر رمضان 2010 و تمكنت من تحقيق الهدف المنشود للحملة و هو جذب الاعلان لمعظم ان لم يكن كل متابعي الفضائيات و التلفزيونات العربية و حتي متصفحي شبكة الانترنت و ذلك لما احتواه الاعلان من نجوم السينما و الفن و الغناء المصري و كان ظهور الملك محمد منير _كما يحلو لعشاقه أن يلقبوه_ أثرا بالغا في نجاح الحملة نظرا لتفاجؤ الجميع بظهور النجم محمد منير.




شارك في بطولة الاعلان أيضا الفنانة يسرا و ثلاث من نجوم الشباب التمثيلي و هم أحمد عز و هند صبري و ظهور مميز للغاية للشابة دنيا سمير غانم.و يتساءل المتابعون عن أجر الممثلين في الاعلان مؤكدين أنه الاعلان الاغلي في رمضان هذا العام ان لم يكن الاغلي علي الاطلاق في تاريخ الحملات الاعلانية المصرية المتمثلة في اعلان من جزء واحد.

و اتخذ الاعلان شعار "الدنيا لسه فيها أكتر" ليعبر عن انجازات الشركة في مدي قصيرة للغاية و هي 3 سنوات مع وجود منافسة حامية الوطيس مع شركتي فودافون و موبينيل.
فقد وصل عدد المشتركين بشركة اتصالات المصرية حوالي 15 مليون مشترك.

لمتابعة الاعلان :


طبعا الاعلان جامد جدا و الصراحة الناس ديه بتعرف تخطط صح فيه ناس هتقولك دول دفعوا كتير أوي ماشي بص بقا هما هيدخلوهم كام من الاعلان ده و بعدين كمان تقريبا أي حد مكنش عنده خط اتصالات قبل الاعلان بعد الاعلان هيبقي عنده و أكيد و ده لأي معظم الناس و ان شاء الله هضيف روابط لتحميل الاعلان من علي الانترنت و تنزله علي الجهاز عندك علي طول لو عايز تحتفظ بيه

شكرا ليكم علي المتابعة و انتظروا المزيد و المزيد ان شاء الله و كل عروض شركات المحمول المصرية عندنا ان شاء الله و كل عام و أنتم بخير!! 





0 تعليقات:

إرسال تعليق

 
عروض موبينيل - فودافون - اتصالات © 2011 | تعريب وتطوير : سما بلوجر | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates